18 Ağustos 2015 Salı

The Greatest Wedding (2014)

The Greatest Wedding...

Kore de yayınlanmadan kadronun kimler olduğunu öğrendiğim günden beri izlemek için can atıyordum fakat malum okul hayatım sağolsun bugünlere kadar kaldım ve sonunda izledim. 
Bu kadar merak etmemin sebebi No Min Woo oppa var daha ne olsun Park Si Yeon unniyide unutmuyorum tabi ki bu bayana bayıldığımı bütün alem bilir. ^^
Kısacası izlediğime çok ama çok mutluyum...

Konusu...

Zorluklarla mücadelelerle gelen, halkın özellikle de kadın hayranları çok olan ünlü spiker Cha Ki Young'dur. Evlilikten çok korkardır, sebebi evlenecek kişilerin birbirini çok sevmesi ve buna hazır olması gerektiğini düşünen ve erkek milletine güvenemeyen biridir. Spiker Cha Ki Young ile uğraşan spiker Jo Eun Cha da hem spiker hemde milletvekili olmak için uğraşan biri.(Bir o kadar da komik mimiklerine bayılmak elde değil.)  Hyun Myung Yi, Spiker Cha Ki Young'un yanında stajyerdir, düşüncesi hedefi zengin bir koca bulup evlenmek isteklerini yerine getirmek. Zengin bir aileden gelen Park Tae Yeon gazete muhabiridir fakat kendisi yemek yapmaktan, yemek çeşitlerini öğrenmekten çok mutlu olan birisidir. Karakteri ise soğuk gibi görünür ama o kadar da sıcak bir kişilik sevdiği için elinden geleni yapan ama bir o kadar da inatçı bir kişilik. Onun için kız arkadaşıyla çıkmaktan hoşlanır fakat evlenmek onun için rahatsız verici bir durumdur.

Oyuncular...

Cha Ki Young ile rolünde Park Si Yeon...
Jo Eun Cha ile rolünde Bae Soo Bin...
Park Tae Yeon ile rolünde No Min Woo...
Hyun Myung Yi ile rolünde Uhm Hyun Kyung...

Fotoğraflar... 








Pedro gibi bir eş herkese inşallah!! ^^



Bu çoçuğa bayıldım ben. ^^



Ve son olarak bu muhteşem kareyi atıyorum,
Bu diziyi unutamam benim için çok değerli.
Umarım bu ikili tekrar bir arada bir yapıda buluşurlar...

Sonuç Olarak...
OST'ler şahane, dizi şahane, her duyguya girebiliyorsunuz yeri geliyor kalp hızlıca attırıyorlar, yeri geliyor gıcık olunuyor, yeri geliyor çok üzülüyorsunuz hatta gözünüzden iki damak akabiliyor. Bu sebepten izlenmesi gereken dizi olarak düşünüyorum izlenmeli...


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder