8 Ağustos 2015 Cumartesi

Fall In Love With Me (2014)

Fall In Love With Me...


Muhteşem diziye başlama sebebim tabii kii Aaron Yan oppadır. Malum kendileri ilk sesiyle sonra da diğer dizisi Just You ile gönlüme çok güzel bir şekilde kazınmış asla silinemeyecek yerde o sebepten  bir de üstüne yeni bir dizide oynar ve ben izlemez miyim. izlerim ve iki kat daha bayılırım kendilerine.

Konusu...

Lu Tian Xing Asyan'nın en ünlü reklam ajansın CEO'sudur. Basın toplantısına yetişirken trafikte kaza sonucu Tao Le Si tanışır ve hiç hoşlanmazlar birbirinden. Geç kalmış bir şekilde basın toplantına katılır ve 3 aylık tatile çıkacağını duyurur toplantıdan kaçarken de kılık değiştirerek kaçar. Kaçarken tekrar Tao Le Si ile karşılaşır kendini Xiao Lu olarak tanıtır. OZ reklam şirketinin sahibidir Tao Le Si Xiao Lu yardım etmek için orada çalışmaya başalr ve zaman geçtikçe birbirlerine aşık olurlar fakat asıl gerçek kimliğine aşık olması gerekir ve gerçek kimliğini aşık etmeye çalışır Lu Tian Xing...

Muhteşem Kadro...

Lu Tian Xing ile rolünde Aaron Yan...
Tao Le Si ile rolünde Tia Li...
Li Huan Huan ile rolünde Beatrice Fang...
Weng Li Yang (Leo) ile rolünde Jack Li...
Li Qi Xuan (Lance) ile rolünde Kao Ying Hsuan...
Jia Gai Xian ile rolünde Yang Ming Wei

Ve bu muhteşem diziden minicik fotoğraflar...






Bu bakışı gören ben 1 değil 10 kat 100 kat daha bayıldım kendilerine.






Bu çalışanlar komediydi ya; hele biri çapkın ''Tanrıçam'' söyleyip duruyordu. 

Şahane bir fotoğraf...



Ayy buralar çok romantikti yaa, her kese bir adet Aaron oppa. ^^




Ve anı görmek ne kadar mutluluk verici bir şeydi. :D


Burada cidden şok oldum hiç beklemiyordum. 

Her iki karaktere de bu kadar muhteşem yansıtabilmek şahane...



Sonuç Olarak...

Kesinlikle izlenilmeli oyuncular, dizi müzikleri her şey muhteşem. Diğer dizisinde bir şarkısı vardı ama bu dizide baya şarkısı var.

Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder