2 Eylül 2014 Salı

Vampire Flower (2014)

Vampire Flower...

Dizi hakkında kısa kısa videolar izleyerek çok beğenmiştim ve izledim sonunda. Ama ama çok tatlı mini bir diziydi yaa nasıl derler tadı damağımda kaldı desem yalan olmaz hani, gerek konusu gerek yakışıklı oyuncuları olsun çok sevimli bir diziydi.

Vee konusu...
Yıllar önce vampir çiçeğini almış olan insanlar. Dünyaya gelerek vampir çiçeğini bulmaya çalışır Louis ve Seo Young ile vampir çiçeğini bulmaya çalışır...

Vee birbirinden yakışıklı vampirler ve güzel...

Oyuncuların her birine bayıldım muhteşemlerdi. A-Jax grubunun yarısı buradaydı zaten hem görünüşleri hemde sesleriyle muhteşem bir mini dizi çıkmış. 
Bence konu olarak zor ve bu konuyu süper bir şekilde yansıttılar gerek romantik gerek aksiyon sahnelerinde harikaydılar. Özellikle de es geçemeyeceğim Louis süperdi kesinlikle sonra da kızıl saçlı bebek. (Böyle vampirler var ise gönüllü yardım ederim. .p :D) Bu arada unniden bahsetmedim ama oyunculuğu zaten çok güzel.

* Seo Young (Kim Ga Eun)...
* Louis (Seo Jae Hyung)...
* Rekha (Kim Hyung Gon)...

Vampirin çiçeklerinden kareler...
















Süperdi burası... 

Kız yemek yerken oppanın bakışları şahaneydi. :D



İşte buradan gerisine bayıldım yaa. ^^



Vee OST'ler...
Her biri çok güzel.
A-Jax grubunun baş kahramanları var haliyle muhteşem şarkılarıda var.

Sonuç olarak...
Çok güzeldi mini bıcır bıcır bölümler zaman kaybı da yok izlemenizi tavsiye ederim...


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder