8 Eylül 2014 Pazartesi

Emergency Couple (2014)

Emergency Couple...

Başlamamın en büyük sebebi Song Ji Hyo unnim oynadığı için hiç tereddüt etmeden başladım izlemeye. Ahh muhteşemdi, bayıldım, çok eğlenceliydi bolca güldüm, bu kadar samimi bu kadar rollerinin hakkını veren bir oyuncular zor bulunur her bir sahnesi muhteşemdi. Dizi aslında bir çok konuya değiniyor en önemlisi  ya da benim düşüncem dizinin geneli olarak; asla hayattan umudu kesmemek ve sonuna kadar mücadele edilmeli mutlu olabilmek için çok çalışılmalı ama asla umutsuzluğa uğranılmamalı.

Muhteşem dizinin konusu...

Birbirini seven iki genç üniversite öğrencisi ailelerinin izini olmadan gizlice evlenmiştir kilise de damadın kendi yazdığı kağıdı orada bulunan papaza verir okuması için orada yazılanların çoğu damat bey kendini över. (Oh Chang Min) Mutlu evlilikleri 1 yıl olmuştur takin Oh Chang Min doktorluğu bırakmıştır ilaç satarak para kazanmaya çalışıyor, Oh Jin Hee eşinin hakaretleri bir de kaynanası yüzünden ağır depresyondadır. Sinirli oldukları bir gece de tartışırlar ve ayrılırlar bu mutlu çift.
Çiftin ayrılmasının üzerinden 6 yıl geçmiştir. Chang Min doktorluk eğitimin Amerika da tamamladı ve stajyerdir. Arkadaşının düğününde şarkı söyleyecekti ki piyanoyu çalan kişi eski eşi 6 yıl geçtikten sonra ilk defa karşılaşırlar. Hala 6 yıl önce ki sinirli kavgalı halleri geçmemiş. Sonra Jin Hee bu duruma çok sinirlenir ve alkol yüzünden hastanelik olur ama hastane nedir onun staj göreceği hastanedir sabah olur ve staj arkadaşlarının içinden birisini görünce şok olur. ^^ Ve muhteşem bölümlerle devam etmekte...

Muhteşem oyuncular...

Oh Jin Hee... (Song Ji Hyo)...
Oh Chang Min... (Choi Jin Hyuk)...
Kook Cheon Soo... (Lee Pil Mo)...
Sim Ji Hye... (Choi Seo Jin)...

Kısa ve öz konuşacağım her bir oyuncu muhteşemdiler.
Özelikle unnim Jin Hee sonra da diğerleri...

Vee muhteşem kareler...























































Jin Hee doktor olabilmesi için bu sözden destek alarak çalışıp doktor olmuştur.
Sözü söyleyen kişi ise Chang Min'in babasıydı.






Vee OST...
Her bir şarkı çok güzel, uzun süre dinlenilebilecek şarkılar...

Sonuç Olarak...
Bayıldım unutamayacaklarımın arasında olarak kalacak. Hastanenin acil bölümünü sevdirdiler bana, eğer her hastahane de böyle ekip var ise geliyorum.


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder