15 Ağustos 2014 Cuma

Let's Eat (2013)

Let's Eat...
Bu diziye başlamama sebep olan fotoğraf budur. 
 Şu ana kadar bu konseptte yani yemek yoğun olan bir dizi ilk defa izledim. Yani şahsen ben yemek ile alakası olmayan, canı hiçbir şey çekmeyen, zorla yemek yiyen ve seçen biri olarak diziyi izlerken özellikle de unninin yemek yerken ki hallerini görünce canım yemek istemedi desem kesinlikle yalan olur. Yani o yüzden diziye başlarken yemek sahnelerinde bolca iştahınız açılacak uyarı yapıyım...

Konusu...
Lee Soo Kyung 20'li yaşlarında evlenmiş boşanmıştır, tek başına yaşayan 33 yaşında bir bayandır. Erkek arkadaş randevularına gider amacı erkek arkadaş veya eş bulmak değildir sadece lokantalarda yalnız başına yemek yememesini istemediği için yanında biri bir de arkadaşlarının onun erkek arkadaşı var konuşmamalarını istiyor. Apartmanında komşuları ise biri üniversite öğrenci Yoon Jin Yi diğer komşusu ise Koo Dae Young kendisi sigortacı herkesle çok konuşan işi gereği ve yemek konunda çok hassastır yemeklerin lezzetini tarif eden muhteşem bir gurmedir. Konu yemek olunca birileri yani Lee Soo Kyung Koo Dae Young'a hayran olmaya başlar...

Vee iştahlı oyuncularımıza gelirsek...
Lee Soo Kyung (Lee Soo Kyung)... Koo Dae Young (Yoon Doo Joon)...
Kim Hak Moon (Shim Hyung Tak)... Yoon Jin Yin (Yoon So Hee)...

Her biri ayrı muhteşemdi öncelikle. 
Soo Kyung unninin yemek tarzı oyy çok fena muhteşem yemek tarzı budur kesinlikle. Evinde küçük ''Barassi'' adında köpeği de çok tatlıydı ve çokta akıllı bağırınca hemen kafesine gidip bide kapatıyor essek çok sevimliydi o sahneler.
Dae Young oyy oyy fazla birşey demiyorum çok yakışıklı ve süperde rollünün hakkını verdi hele yemek yerken biri yemeği küçümseme ya da hafife aldığını hissettiği anda bir an ciddeleşip yemek hakkında tarif vermesini asla unutamam. 
Diğer oyuncular da çok tatlıydı yaa avukat olsun Jin Yin olsun...

İştah kabartan dizinin fotoğrafları...
Yemek yerken farklı bir dünyaya göç ediyor resmen muhteşemsin unni.





Yemeği gördüğünde ki mutluluk muhteşemdi.


Evet bu surat olduğu zaman yemek hakkında yorumu hoşuna 
gitmeyip açıkladığı anlar.













Yerim yaa.

Barassi...
Bu köpekçiği çok sevdim yaa.


Sahibi gibi desem yanlış olmaz yemekle arası onunda iyi.




Ve bu şiire bayıldım çok güzel...

Vee son olarak eğer dizi devam etseydi;
 muhtemelen ben de böyle olurdum. :p ^^

Sonuç Olarak...
Kesinlikle izlemenizi isterim tavsiye çokça ediliyor... ^^

Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder