3 Nisan 2014 Perşembe

You Came From The Stars (2013)

You Came From The Stars 


Başlama sebebim çook merak edişim haliyle bu yılın en çok konuşulan dizisiydi. Ve sonunda izleyip neden çok sevildiğini neden bayıldıklarını anlamış bulunmaktayım...


Vee gelelim nerede bizi de böyle dünya dışı bulsa dedittirecek dizinin konusuna; 
Do Min Joon'un 400 yıl önce Joseon döneminde dünyaya inmiş bir uzaylıdır. Dünya da geçirdiği dönemi anlatıyor...

Bu ikiliyi anlatmaya başlıyorum...

Do Min Joon ile rolünde Kim Soo Hyun

400 yıl önce Joseon topraklarına inen muhteşem bir uzaylıdır. 400 yıldır genç ve yakışıklı bir şekilde hayatını sürdürüyor. Kendisi işitme ve hız konusunda inanılmaz yeteneklidir. Bazı zamanlarda başkasının veya kendisinin yakın geleceği görebiliyor. Ama güçlerini gizler kullanmaz asla. Dünya'dan ayrılana kadar huzurlu, kimseyle bir ilişki kurmadan geçirmeyi planlar. Gitmesine 3 ay kaldığı o sırada Cheon Song Yi adında kişiyle tanışır ve kendi bile çok çok hoşlanır ve çok sever ilk defa. 400 yıldır güçlerini kullanmadığı Cheon Song Yi için gözü kapalı güçlerini kullanır. Sarhoş olduğu zaman kendinden geçen neler neler yapıyor. Kiss yaptıktan sonra hemen hastalanması.( Kıyamam ben yaa.)

- Söylenecek kelime yok tabi ki yaa nerede böyle bir uzaylı beni de bulsa ne olurdu sanki. Bu kadar seven, aşık olan gözü kapalı herşeyi yapabilen. 


Cheon Song Yi ile rolünde Jun Ji Hyun

Kore dalgasının Tanrıçası, fazla söze gerek yok o bir yıldız. Okul hayatı boyunca hep film setlerinde geçiren okul hayatını tam anlamıyla geçiremedi. Hiç arkadaşı yok herkes tarafından ilgi çekici etrafında çok insan olmasına rağmen o yalnız biri. Bir gün kendi bile nasıl olduğunu anlamadan en yukarıdan en dibe vurur. Bu sıralar da da biriyle tanışır oturduğu dairenin yan komşusuna nasıl olduğunu anlamadan çok sever kaybetmekten çok korktuğu insan olur. 

- Yaa süperdi ama bu kadar enerji olamaz yani o bağırmalarını, o koltukta yatış şekillerini, o uyku tulumunun içinde yaptığı hareketlerini, o tavuk ile bira istemeni unutamayacağım...

Vee gelelim Dünya dışı ile ilgili olan fotoğraflara...

Her bölümün muhteşem olmasının sebebi bu fotoğraftan sonra geliyor.

Evlerine bayıldım yaa muhteşemdiler.

İlk kez karşılaştıkları zaman. Cheon Song Yi alemsin yaa çatlak unnim. 

Çatlak yaa bebişin evini ne hale getirdi. :D

Burası çok komikti yaa. :D

Dayanamayıp geldin Do Min Joon...



Ahh bebeğim istemeden de nasıl dinliyor.

Bunlara da ayrı acıdım yaa kıyamam ben size ki. :(

Song Yi; 15 saniye de cazibeli olduğu mu anlayacaksın. Vee beklenmeyen hareket Min Joon'dan kiss geldi.. 

Ahh yavrum yaa bir kissten geldiği hallere bak

Burası süperdi yaa şu abi nasıl şok oldu.



Menajer Do haa.


Uyuz abinin yüzünden böyle olmuştu. :(


Do Min Joon balık tutmaya gidiyordu, Song Yi'de onunla birlikte gitti.
:( 

Zamanı durdurup '' Seni Seviyorum Cheon Song Yi'' dedi ve sonra...

Burası ne kadar komikti yaa çok gülmüştüm. :D



Off off kendinden soğutmak için kimliğini açıkladın da kim olsa inanmaz zaten. :D :(

Ama ben sana kıyamam ki yaa hele o elini öyle yapıyorsun yaa işte ben bitiyorum orada. :(

Yerim seni yaa

Kıyamam yaa nasıl da bakıyor.

Çatlak yaa favorim burası.

Bölüm bittiğinde şok oldum gerçekten gelmiş. :)




Uyuz abi ne olacak ya birşey olsaydı yaa.

Off öğrendiği an.

Bu polis alem yaa nerede ? nasıl gitti ? burası çok komikti. :D

İşte diğer favori sahnem yaa muhteşemdi yaa o ne hız o ne bakışlar abo. :D Hakketti ama. :)


Bu ikili muhteşemdi yani.




Burası muhteşemdi, harikaydı yaa inanılmaz güldüm. :D

Burası da çok ürkütücüydü, şu abiden hiç hoşlanmadım yahu soğuk soğuk.

Kıskanmayan kişiye bakar mısın yaa bir nişanlanma lafından neleri düşünüyor.

Vee yeniden menajeri olur, Menajer Do. 


Bu sahneler süperdii...

Asansörde Song Yi'nin babasına söylemiş yaa.

Ve yine hastalanır. 

Bu kardeş alem yaa, pardon kimin kardeşiydi. :P

Sessiz söyledi bir dee.

Genç olma çabaları.

Muhteşem bir sahne daha yaa bu kardeşin cevapları alem yaa. :D


Çok tatlılar yaa.



Buradan sonrası çok duygusaldı. :(

Bu ağlayışı da yok mu off. :(
Çok tatlı yaa.
Çok yakışıklı off off. :(


Neden sarhoş olmuyor anlamış bulundum bütün şehrin elektriklerini kesti yaa.

Kıyamam yaa nereye gidip de uyudu ee tabi sarhoş doğal.

Hatırlamıyor neler olduğunu. :D

Korenin yıldızı Song Yi kocaman aferin sana. :)




Nasıl da şok oldu yaa süper bir sahneydi.


Daha çok sahnelerde var burada bitiriyorum yoksa sayfalarca sürecek.
Eğer moralin bozuk ise açıcaksın son bölümü izleyip bir güzel ağlıyacaksın garanti yani.

Bunlarda Song Yi'den ''geride sadece fotoğraflar kalır'' kesinlikle katılıyorum..

Sonuç olarak;

Muhteşemdi her ne kadar yok artık uzaylı dünyaya gelmiş yaşıyormuş filan saçma olsa da aşkları muhteşemdi, imkansız olduğu için olsa gerek baya da ağlattılar sağ olsunlar. OST'leri olsun tabi ki oyuncuları muhteşemdi, harikaydı kendilerini kaptırarak oynadıkları belli yani.


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni yorumları ve fotoğrafları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder