30 Nisan 2014 Çarşamba

Time Between Dog and Wolf (2007)

Time Between Dog and Wolf 


Başlama sebebim tabi ki Lee Jun Ki adlı muhteşem varlık. Nasıl bu diziye karar verip izlemeye başlamışım kendime teşekkür ediyorum. :D Muhteşemdi kesinlikle muhteşemdi böyle konu böyle aksiyon görülmemiş, dizi ilerlerken artan heyecan aksiyon . Tahmin asla edilemiyor, konunun akışı o kadar muhteşem ilerliyor ki şahsen ben sonu inanılmaz kötü bitecek, ekipteki bütün herkes yok olacak dedim ama olmadı şükür.


Vee gelelim nefes kesen bol aksiyonlu dizinin konusuna...

Lee Soo Hyun doğduğunda babası Cheongbang çeteleri tarafından öldürülüyor. Tayland da Savcı olan annesi bu çeteyi yakalamaya çalışıyor. Cheongbang  çetelerinden birisi Lee Soo Hyun ve annesi yemeklerini yerken o kişi anneyi çok fena bir şekilde vahşice öldürüyor Lee Soo Hyun'un gözleri önünde. Aile arkadaşı Lee Soo Hyun'u evine getiriyor ve artık onlarla yaşayacak evin çocuğu da var Kang Min Gi. Birlikte okuyup NIS ajanı oluyorlar. Bir gün şans eseri Kang Min Gi sayesinde Lee Soo Hyun Ari yani Seo Ji Woo  (Tayland da sevdiği kızdı) karşılaşır. Görev sırasında Lee Soo Hyun annesini öldüren bileğinde dövme olan kişiyi tanır ve ondan yıllarca intikam almak için bekleyen Lee Soo Hyun çılgına döner. NIS şefi Cheonbang çetesinden intikam alabilmek için öldü gibi gösterip sevdiklerini bırakıp içlerine girmesini sunar Lee Soo Hyun'da kabul eder NIS gizli ajanı olur. Ve  Kay takma ismiyle Bangkok'a gider Mao onu fark etmesi için çok çabalar fark ettikten sonrada neler neler olur.

Lee Soo Hyun (Lee Jun Ki) ~ Seo Ji Woo (Nam Sang Mi) ~ Kang Min Ki (Jung Kyung Ho)
ile rollerindeler...

Her birini teker teker anlatmayacağım çünkü 3'ne de aynı şeyleri yazacağım.
 Muhteşemdiler bu kadar içten nasıl oynanır yaa. Hele o ağlamaları, mimikleri, dövüşleri off muhteşemdi.
Jun Ki bu kadar güzel nasıl dövüşüyorsun sen yaa, o ağlamaların yok mu bitirdi beni. :(

Bu dizi için çok çalıştığınız çok çok belli oluyor. Niye bu kadar sevildiğini insanların favorilerinde olduklarını çok iyi anladım.
*
Akşam alacakaranlığında...
Herşey  kırmızıya  bürünürken.
Tepenin arkasından üzerime doğru bir siluet geliyor...
Bu benim yetiştirdiğim bir köpek veya bana zarar verebilecek bir kurt.
Bunu ayırt edemediğim tek zaman...
İyi ve kötünün, her ikisinin de kırmızıya büründüğü zamandı.
( Verilen mesaj Günbatımı )
*
 Vee nefes kesen bol aksiyonlu dizinin fotoğraflarına...

İlk birbirlerini görmeleri off hele de arkadan çalan müzik insanın içine nasıl dokunuyor.



Fil kısmı süper yaa dizi boyunca bayıldım.

Çok acı çok ilk bölümden hemde gözlerinin önünde yaa çok acı...



Yerim sizi yaa...


Kadersizim benim...





Nasıl şok oldu yaa.


Nasılda bakıyorlar Ji Woo'ya hayran hayran...

Bu ikili süper yaa...









Vedalaşması çok duygusaldı yaa. :(


Çok acı sevdiğine kötü birşey olmasını duymak. :(

Böyle olmak zorunda mıydı demek istiyorum ama intikam için maalesef. :(

Vee karşımızda yeni ismiyle Kai. O dövüşler muhteşem...

Soo Hyun'un saatini kaybetti diye ne kadar telaşlandı...


Vee Kai'i  Mao'ya kendini fark ettirir...





Bir çift kavga ediyorlar ve onlarda nasıl bakıyor yaa komediydi tipleri.











Yıkıldığı an intikam almak için çıldırdığı kişi sevdiği kişinin babası olduğunu öğrenir. 





Hafızasını, kim olduğunu herşeyi unutur kazadan sonra...







Mao ''Zürafa'' hep söyledi, cidden dizi boyunca bir kere bile konuşmadı şaka gibi. 


Ölen sevdiğine benzetmek ne kadar zor olduğunu gayet gördük yani.



Herkesi gizlice dinlemesi izlemesi yok mu çılgın yaa.







Şu duruşu bak yaa essek seni...






Tablaya bayıldım dizi boyunca...




Eski anılarını hatırlaması off çok acı :(


Nasıl bakıyor yaa.

Burada kolu bıçaklanmıştı yaralıydı, acıdı demesi çok tatlıydı sevimli yaratık.

Eski anıları hatırlaması yüzünün hemen değişmesi muhteşem oyunculuk.


Pislik yaa hatırlamadığı için kıza nasıl davranıyor.


Gerçeği açıklaması gerektiğini düşünen NIS şefi.



Burası çok ama çok fenaydı saati sorması o gözlerinin yaşlı olması, unnin şok olması.


Mao'nun emriyle öldürecekti ki unninin yaptığı savunmayı eskiden annesi için yaptığını hatırladı ve oradan çıkar ve hafızasını, bütün yaşadıklarını hatırlar.

İntihar edecekti ki annesinin sesini duyar...

Fili oyarken eski günlerini hatırlaması.

Gidecekti ama NIS şefi yüzünden gitmedi.

İşte benim favori sahnelerimden biri çok fenaydı burası çok.
''Filden kimseye bahsetmedim ki'' diyor off off.




Min Gi'nin de gerçekten yaşadığını öğrendiği zaman...


Şu sakız çignemesi de yok mu muhteşem bir hava kattı yaa. 

Şu sevimliliğe bak Yüce Rabbim. :)



Burası da ayrı etkiliydi yaa 'seni bir daha kaybetmek istemiyorum' demesi yok m. :(


Herşeyden vazgeçmişti halbuki...


Ta ki Mao arayana kadar. Ömrü boyunca intikam için beklediği an.

Ama saat olayı neleri ortaya çıkarır off acı çok acı off. :(

Ellerinin üst üste gelmesi yok muydu çok etkiliydi yaa. :(

Şükür ki başkahramanlarım ölmedi yaa.

Bu tarzına bayılıyorum yaa süper.

''Günbatımı''

Son olarak OST muhteşem insanın içine o kadar etkiliyor ki anlatamam...

Sonuç olarak...

Aksiyonu, heyecanı, hüznü, aşkı, özlemi, hiçbir zaman eksik etmediler peş peşe izleme merakı uyandırdılar neler olucak sonu kötü mü bitecek hem sorusu vardı. Kesinlikle ve kesinlikle izlenilmeli gerçekten çok büyük bir kayıp.

Benim de bu muhteşem diziye armağanım olsun. :)
Küçük pembe filim. ^^


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları ve fotoğrafları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder