14 Nisan 2014 Pazartesi

Pertty Man (2013)

Pertty Man...

Erkek Güzeli...

En son izlediğim dizide IU'den doyamadığım için buna başlayayım dedim zaten benim ikinci sevdiceğim oynuyor gözüm kapalı başladım izlemeye. Bir de ne olsun dizi muhteşem bal bal akıyor resmen...


Vee gelelim muhteşem bir yapıtın inanılmaz komedi, romantik sonradan nasıl oldu anlamadan drama dönen dizinin konusuna;

Dok Go Ma Te bakanın bir daha unutamadığı bir güzelliğe sahiptir ve bu özelliği ile bütün kadınları baştan çıkartarak hedeflerine ulaşmayı hedefler. Varlıklı ailenin eski gelini Hong Yoo Ra Dok Go Ma Te'nin o aileyle bir bağlantısı olduğunu anlar ve ona yardım eder görev verir. 10 farklı kadını baştan çıkartmak bu kadınların her biri yükselmesini sağlayacak kişiler...
Bu zaman zarfı içinde Dok Go Ma Te'yi  liseden beri büyük bir aşk besleyen kişi Kim Bo Tong' dizi boyunca kendine aşık olabilmesi için uğraşır...

Dok Go Ma Te ile rolünde Jang Geun Suk...

Her zaman ki gibi her dizi de olduğu gibi burada da muhteşem idi. Tarzıyla, konuşmasıyla, mimikleriyle harikaydı. Çok da güldürdü kıskanç halleri hele komediydi örneğin; Bo Tong'un ailesiyle David bahçede oturuyorlar diye polisi mi aramadı,  arabanın arkasında ki yazıyı mı silmeye çalışmadı, neler neler daha...

Kim Bo Tong ile rolünde IU... 

Yani bir insan bu kadar mı güzel rolünü yapar yaa harikaydı. Hayalleri, mimikleri, oppa demesi hele muhteşemdi yaa, ailesi de onun kadar çatlaktı anne ve karateyi seven kardeşi.

Choi David ile rolünde Lee Jang Woo...

Yaa ama ben bu kişiyi çok sevdim ilk izleyişim kendisini bayıldım tek kelimeyle farklı bir tarzı var ama. Gözler muhteşem hele gülmesi bian yüksek sesle kahkaha atıyor resmen, insanın gülesin yok ise gülüyorsun o derece komedi. :) Dizi boyunca çok sevdi yaa neler yaptı neler (izlerken kıyamam sana gel ben buradayım daima dedim puff ) Bu arada farklı biri ne olacak çadırda kalmaya bayılan bir tip.

Hong Yoo Ra ile rolünde Han Chae Yong...

Kısa ve öz yorumum muhteşem oynadı.

Vee gelelim fotoğraflara...

Başlar başlamaz oyy, off, puff layıp başladım.. 

Annesi sevinsene yaa ne güzel bir plan...

Hayala bak yaa off off (bendee bende desem ayıp olmaz sanırım. )


1.Kadın Kraliçe...

Yerim seni yaa...



Bo Tong hayallere daldı garibim...



Ne güzel bakıyorlar öyle yaa...

Nasıl da mutlu oluyor her kapanığı açtığında ouu ouu demesi yok mu çok tatlıydı...


Bu duruşu yok mu yaa süper...









2.Kadın Büyücü...

İlk tanışmalarına bak yaa..

İşte favori sahnelerimden biri ne çok güldüm yaa. Ma Te oppanın tepkilerine bak eheh.

Oppa'dan laf kaçar mı. :D

Oyy burada ben ölüp bitmiştim ahh çekmekten yaa çook sexsii yaa off puff...

Doğal tabi ıslandı o kadar sonra hasta oldu ama pek de nazlı yaa essek.

Off off...

Kendini biliyor laf düşmez...



İşte favori sahnelerimden biri...

Çatlak yaa tarza bak süper. :p






Ba Tong gene hayallerde. :)

Yerim sizi yaa tatlılıklara bakınız hele...




3.Kadın Sigortacı...

Çoraplarının daha çok üretebilmeleri için fabrika arıyorlar.

Süper bir sahne daha eheh...

Küçük resim yolladı birde ahh oppaa süpersin yaa bende istiyorum puff. :(
Ba Tong'un tepkisine yaa doğal tabi öyle bakmasına...




Süper yaa ahh Ma Te ahh... 

Kıskanç senii...

Bu kısım gerçekten çok kötüydü midem inanılmaz bulandı anlatamam aynı Ma Te oppa gibi oldum.
:))

4.Kadın Ünlü Şarkıcı...


Bende aynı Bo Tong gibi her Ma Te'yi görünce aynı bu hale geliyordum...

Yerim sizi yaa...









5.Kadın S.M şirketinin tek ve şımarık varisi...




6.Kadın Savcı...

İşte favori sanhenlerimden biri daha tam kopmalık...

7.Kadın Gazeteci...



8.Kadın Herşey var en önemlisi bilgileri...


9.Kadın Sadece Ma Te'yi seven kişi...

10.Kadın Herşeye rağmen Dünyaya getiren kişi...

The End...


OST'leri de her biri süper...

Sonuç olarak;
İzlenmeli kaçmaz ya da kaçamaz yani her şey var içinde...

Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları ve fotoğrafları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder