8 Eylül 2013 Pazar

Iljimae (2008)

Iljimae (2008)


Bu dizi izlenmez mi ama yaa ? İki birbirinden muhteşem güzel varlıklar var ve zaman geçmeden izledim vee çok beğendim kısa ve net ama şu da bir gerçek bu diziden beklentim çok yüksekti ama şaşırdı azıcık ama cidden güzeldi ve bunun tarihte yaşandığınada gayet şaşırdım...

Oyuncularına gelirsek; 

Iljimae - Bong Soon
Eun Chae - Si Hoo

Kısacası her biri ayrı ayrı çileler çekmiş ve rollerini muhteşem oynadılar. İljimae küçüklükten başlayan kadersizliği o kadar acılar çekmesi, Si Hoo desen o tam bir fiyasko annesinin yalanı yüzünden başkasına baba dedi üvey kardeşinin ızdıraplarını çekti çok üzülmüştüm ama yaa az acı çekseydi bare. :( Hele Bong Soon'a ne demeli yaa dünyada hiç kimsesi yok kendi kendini geçindiriyor zorluklarla mücadele ediyordu. Eun Chae ise aralarında fazla yada hiçbir sıkıntısı olmayan bir hanımefendiydi. 



Ahh burası ne heyecanlıydı yaa bayıldım ama sonra Si Hoo kimin oğlu öğrenince ne şok olmuştu yaa.

Yapma şöyle yaa Si Hoo... ^^

Bu küçük hanımefendinin sonu çok acıydı yaa çok üzülmüştüm yaa :(

Bu ne yakışıklılıktır öylee... ^^

Finale gelirsek; Olması gereken gibiydi sanki bilmiyorum, tabi gönül ister daha farklı ama ne yapalım yani. 
OST'lere gelirsek gayet güzeldi özellikle bu parça... 


Son olarakta izlemenize öneririm farklı iki güzel, muhteşem oyuncular kaçmaz tabii...

Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni ve yorumlar; Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder