8 Eylül 2013 Pazar

Cheongdam-dong Alice (2012)

Cheongdamdong Alice


Tabi kii başlama sebebim Park Shi Hoo bu kararıma o kadar mutluyum ki iyi ki izlemişim yoksa nasıl kaçırdım diye çok üzülürdüm cidden.


Öyleyse bu muhteşem dizinin konusunu azıcık anlatayım; Han Se Kyung yetenekli bir tasarımcıdır. G.N giyim mağazalarından birinde başkanın eşi sayesinde kabul edilir onun eski sevmediği yani fazla hoşlanmadığı arkadaşı olduğunu öğrenir Se Kyung. Se Kyung Artemis mağazasından bir sekreter olarak tanıtan kişiye aşık olur onun gerçekte Artemis başkanı olduğunu öğrenince daha da çok sever. Cheongdam-dong'a girmeyi kafasına koymuştur. Arkadaşı gibi olmak çok ister ve ondan yardım alır.

Vee şok eden bir bölümde kimlerin Nazım Hikmet'in şiirinden bahsedilmesi hemde o şiir kısmını kim söyler tabii kii Artemis Başkanı Cha Seung Jo. ^^

 En güzel şiir henüz yazılmamış olandır...
En güzel şarkı henüz söylenmemiş olandır...
En güzel günler henüz yaşanmamış olandır...
En güzel deniz henüz gidilmemiş olandır...
En uzun yolculuk henüz başlamamış olandır... 

Oyunculara gelirsek;

Cha Seung Jo ile rolünde Park Shi Hoo

Bu nasıl bir oyunculuktur söylenecek laf yok Park Shi Hoo o şebekliğin, o muhteşem kocaman gülüşün, o mimiklerin, o dansınların da ki kafa sallayışların vs. gülmemek elde mi yaa. Zengindin ama mutlu değildin, sevdiğin iki kadın seni çıkar olarak kullanarak; senin psikolojini bozdukları için, sevmek, aşık olmak, güvenmek bile senin için zordu artık, ama birilerinin sayesinde kalbin nasıl da attı. Sevmeyi, aşık olmayı öğretti. Sen hep sev, aşık ol yaa o hallerin muhteşem ki. Ama lütfen sinirli olma kızma o zaman cidden çok sert oluyorsun. ^^

Han Se Kyung  ile rolünde Moon Geum Young

Kızımız çok tatlı yaa her dizisinde çok başarılı, fikrimce; pek seveni de yok ama anlamıyorum kısacası neyse ben seviyorum. Dizide çok hırslıydı kafasına ne hedef koyduysa yapmak için elinden geleni yaptı, rezilde oldu, başarılıda oldu ama hiç pes etmedi helal. Artı birilerini çok sevdi yaa kıyamam... İlk yanlış anlaşıldı tabi kii doğal ama kendini gayet süper ifade etti yaptığı davranışlarıyla.

Seo Yoon Joo  ile rolünde So Yi Hyun

Ahh bu bayanı ilk defa burada izleyişim ve bayıldım çok güzel hatun farklı bir enerjisi var kesinlikle. Dizi boyunca çok acıdım, ama sevdiğinin arkasından gitseydin bee yaa tamam paran olmaya bilir ama para içinde birileri terk edilir miydi sonuna kadar devam etmeni isterdim. Olan olmuş artık, yaşadıkların ortaya çıkacak diye ne çok ağladı, birde ağlarken o dudağını ısırman bu kadar mı güzel oynanır o sahne yaa. :( Ama sonunda mutlu olmana gerçekten sevindim. ^^

Tommy Hong  ile rolünde Kim Ji Suk

Yaa sen çok farklısın cidden iyi de kötü de olsan her zaman yakıyorsun. Zorlu hayatından sonra düzenli bir hayatın oldu ve o zorlu zamanı unutmadın, ilkte birilerini bunalttın ama sonra yardım ettin senden zaten bu beklenirdi helal sana. ^^ 

Muhteşem bir şekilde eğlendiğim diziden kareler;

Ahh kalbimm, My Heart... 

İşkence olsun diye mi sen varsın yaa. ^^ 

Burada ne çok güldüm yaa saniyesinde kaç kelime söyledi hahah birde bundan öncesi her gördüğünü aigooo diye bağırıp nasıl susturdun herkesi yaa. :D 

İntikamlardan birini gerçekleştirdin yaa şok ettin birini, bununla kalmayıp eski taktığınız bilekliği verdin ya şaka gibisin beybii...

İyileşmek gibi intikam gibisi yok!! ahhah öldüm burada yaa. :D
^--^

Ahh kıyamam yaa gene gözler dolu. :(

Burası tam komediydi yaa ahaha kafası dolu bebişim ne yapsın. :D

Ağlamaya çalışması ahaha kesinlikle komediydii. *-*

Vee sonunda ağlar ama ne için. :D

Burada çok güldüm yaa ahaha ağlıyor. İçim gidiyor ama ne söylüyor yaa;
''Soylarının tükendiğini düşünmüştüm, Dinozarlar gibi, Mamutlar gibi, Ama... Bu tarz bir kız... Hala varmış. ''

Ahh bu üçlü ölüm yaa! Muhteşem sahnelerdi. :D

Omoo yakalanmamaları gereken kişii uww...

Ahh yorum yok yaa. :(

Oyy kıyamam yaa böyle durmak yakışıyor mu sana. :(

İşte bak böylee woo woo söyleyip o muhteşem kafanı sallaman, benim favori sahnem *-*
Kesinlile izlenilmeli ki ama woo woo http://www.youtube.com/watch?v=wKog1A_C__w

Burada da çok tatlıydı yaa. 

Bu nasıl 100 soru çözümüdür yaa sebeğim benim. ^^

Ahh kıyamam yaa nasılda heyacanlanırmış oyy kujuma yaa ahaha şekilden şekile girdi, muhteşemdi. :D

Vee Se Kyung'un eserleri çok tatlılardı.

Kujuma bak yaa nasılda uzanırmış. 

Muhteşem kareler..!


Burada çok tatlıydı ama yaa poff.

Ama ama yapmayın yaa oldu mu şimcikk. :D

Vee muhteşem karedir... :(

OST'lere gelirsek hepsi birbirinden muhteşem hepsi teker teker dinlenilmeli. Seçim yapmak çok zor ama bu şarkı ve K.Will'in söylediği parça. 


Sonuç Olarak;

Kesinlikle izleyin, izlenilmemesi büyük kayıp olur cidden emin olun. *-*  Benim için yeri hep ayrı olarak kalacak, sonu olması gereken gibi bitti endişelenecek birşey yok. ;)


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni ve yorumlar; Selda... tarafından yapılmıştır...

1 yorum:

  1. Favori dramam ya .PSH ve o komik anları.Bu rolü sadece o başarırdı:)

    YanıtlaSil