9 Temmuz 2013 Salı

Beloved (2012)

Beloved (2012)


Bu afiş var yaa başlama sebebim, Hong Jong Hyun'un o masum bakışı çok etkiledi beni hemen konusunu okumadan indirmeye başladım ve bu hızlı kararımdan dolayı pişman olmadım asla böyle bir konu böyle bir aşk görülmemiş...

Konusu azıcık bahsedeyim; Muhteşem bir düğünle 3 yıllık mutlu evliliklerini sürdürüyorlar ki eski sevgili ve eskiden tanıdığı takıntıyla seven kişi ortaya çıkana kadar, evlilikleri sorun çıkmaya ve nerede sorun olduğunu aramaktalar...

Vee beklenen oyunculara gelirsek...

Go Ji Se ile rolünde Hong Jong Hyun...  


Bu fotoğrafın off yani yaa. :( Sen nasıl bir eşsin yaa bir insan bu kadar mı sever, ne güzel bir aşıktın öyle yaa ( kopyan varsa ya da kendin bul beni :D) Her sorunu alttan aldın görmezlikten gelmeye çalıştın tekrar tekrar söyleyip evliliğini sürdürmek istemen. Muhteşem oyunculuğun laf kesinlikle olamaz bence. Bu arada mimardın yaa sevilmez mi bu insan... 

Seo Chan Joo ile rolünde Park Sol Mi...


Vee güzeller güzeli unnim yaşadıkların cidden çok zor asla yaşamak istemem tabi sonunda kaptan güzelim oğlanı orası ayrı. 

Choi Eun Hyeok ile rolünde Kim Min Joon...


Yaa sana acıdığım kadar kimseye acımadım ama yaa kadersiz bebişim, hatunun güzel ne olurdu sanki onu da azıcık sevsen yani :( İlk başlarda gıcık olmuştum sevdiğim kişiyi üzdün ama demek o ara öyle olması gerekiyormuş kader ama başka dizilerde sevdiğine kavuşursun umarım yaa... 

Hong Ran ile rolünde Bae Noo Ri...


Kusura bakma ama sana inanılmaz gıcık oldum yaa... :(

Baek In Kyung ile rolünde Choi Yeo Jin...


Sen ne güzel bir varlıksın öyle yaa senin burada olduğunu bilmeden izleyip sonrada şok olmuştum. Oyunculuğuna laf zaten yok, muhteşemsin yaa ne çok sevdin ama herşeyi göze aldın yapmadıkların kalmadı aslında hiç bişi de yapmadın yapman gerekenleri yaptın, sevdiğinin yanında olmasını istedin sadece. 

Vee muhteşem diziden kareler...

İşte bu fotoğraf geldiği zaman kalp ritmim hızlanıyordu...


Vee o muhteşem düğün...


Allahı'm yanaklara bak yaa gamzeler off off...



Oyy kuzum yaa nasılda uyuyor garibim nerelerde uyuyor. :D


Yaa kıskanılacak bir çiftsiniz ama...



İşte beni benden alan OST'lerden biri. Dinlerken için parçalanıyor resmen yaa niye bu kadar taktıysam bu diziye. :( 


Sonuç olarak;

Bu dizi izlenmez mi yaa gerçekten büyük kayıp izlenilmeli kesinlikle. Konusu, muhteşem oyuncuları özellikle müzikleri, unutamayacağınız bir dizi olacaktır eminim ki. O yüzden zaman kaybetmeden izlerim derim...


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...

Sayfanın düzeni, fotoğraflar ve yorumlar; Selda... tarafından yapılmıştır...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder